Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu

on

KK3Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu, yani serinin üçüncü filmi 25 Mayıs’ta Türkiye’de vizyona giriyor. Kahramanımız Kaptan Jack bu defa tüm düşmanlarıyla aynı anda karşı karşıya ve dünyanın uzak köşelerindeki diğer korsanlarla biraraya gelip onların üstesinden gelmeye çalışacak. Bu filmde de kadro değişmiyor; Orlando Bloom (Will Turner) ve Keira Knightley (Elizabeth Swann) Johnny Depp (Jack Sparrow)’i yanlız bırakmıyorlar…  

Filmin Türkçe fragmanı için: Karayip Korsanları: Dünyanın Sonu

37 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. EBRU dedi ki:

    ya abi bu flim kadar güzel bir flim yok abiya ben hayatımda yeminederim bunun kadar güzel bir f lim görmedim bu artık ozcar ödülü almassa gerçekten bu ödülü veren kişileri öldürecem haaaa bide karaip korsanları 2 yi seyrederken sonunu jack öldü diye ödüm koptu ama ölmemiş yaşasıııııııınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  2. EBRU dedi ki:

    jack sparrow seni çoooookkkkkkk ama çoooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkk seviyorum sana olan sevgimi dağlara yazsam sığmazki oyüzden yoksa yazardım oyüzden sevgimizi bulutlara yazıyorum çünkü oraya sıpar byby

  3. azra dedi ki:

    ben bu flmi nereden seyredebilirim acaba

  4. cem eren dedi ki:

    film ne zaman türkiyeye gelecek ve kaç ytl?
    olacak

  5. cem eren dedi ki:

    ne zaman geleek ve kaç ytl olcak
    ??

  6. cem eren dedi ki:

    bu filmin 4.cüsü çıkacak mı? çıkacaksa ne zaman?

  7. seren dedi ki:

    karayip korsanlarının hastasıyım jack i çok seviyorum

  8. konan dedi ki:

    Film 25 Mayıs’ta Türkiye’de gösterime girecek. Takdir edersinizki fiyatları salondan salona değişecektir. Eğer kastedilen DVD ise onun için biraz daha beklemek gerekecek…

  9. pirate_girl dedi ki:

    beeennnn bu adammmmaaa olurum johnny depp ne zmn bi filmde oynasa o film cok super oluyo yaa cok seker yaaa :D:D:D

  10. beBeKhLeShi dedi ki:

    Mayıs 25 i gört gözle bekliorm.. .. aMa Türkçe Dublaj olarak ne zaman izleris bilen Varmı ?

  11. yunus dedi ki:

    tek kelimeyle dünyanın en iyi filmi

  12. onr dedi ki:

    bn bu film me 1 . filmin den beri hazstayım jack ölcekdiye uykusuz kaldım yaaaa 25 mayıs ta sinemaya gelceği için çk mutluyum YAŞASIN KORSANLAR

  13. gara batak dedi ki:

    bu filmin 4 ve 5. seri leri çıkacakmı

  14. Ozay dedi ki:

    karayip korsanları serisi bir üçleme olarak tasarlandı, bu yüzden serinin 4. ya da 5. filmi şimdilik olmayacak ama kimbilir, hollywood konu sıkıntısına düşerse yeniden değerlendirilebilir.

  15. bislier dedi ki:

    bikaç yıl sonra “Pirates of the Caribbean-The Beginning” çıkarsa, çok da şaşırmam ama..

  16. Ozay dedi ki:

    ya da Jack Returns 🙂

  17. mücahit ali dedi ki:

    bence dün yanın en güzel filmi ama karayip korsanları dünyanın sonuna gidemedim

  18. mücahit ali dedi ki:

    bence dün yanın en güzel fmailmi karayip korsanları dünyanın sonuna gidemedim

  19. mücahit ali dedi ki:

    arkadaş lar kayip korsanları dünyanın sonu tür kiye de vizyona gir dimi

  20. Depp dedi ki:

    arkdaşlar johnny depp ve karayip korsanları 3 hakında bilgi almak isterseniz http://www.johnnydeppfantr.com

  21. karayip_jackkk dedi ki:

    üsülmeyinnn 😀 karayip korsanları 3 ü show tv reklamını yaptı haberlerde.filmin daha 3. çıkmadan dördüncüsünü çekmeye başlıyolarmış süper bi haber buuuuuu. bu arada film de jack olmasaydı film satmazdı asla satamazdı.yürüyüşüne kadar her şeyi öldürüyo adamı.çok sempatik ve yakışıklı bakarken resmine ölüyo insannnn.çok yakışıklı aslında ben johnny karakterini değil jack karakterini seviyorum.keşke johnny hep jack olsaydııııııııııııııııııııı……..

  22. Depp dedi ki:

    peki show tv sweeny todd reklamı yaptımı karayip jackkk 😀 senin sölediğin saçma jack karakterini yaratn johnny depp tir.

  23. johnny depp dedi ki:

    Banada çok saçma geldi sölediğin johnny depp kılıktan kılığa giren biri her filmde jack olsa kabak tadı verirdi ve millet bu ne derdi sitenin içeriğine gelince üzülmemize gerek yok çünkü johnny depp fan turkiye tek sitesiyiz http://www.johnnydeppfantr.com ve johnny depp sevenler burda vizyona giricek filmleri hakkında bilgi bulabilirler başka adreslere gitmeye gerek yok bu kadar ayrıntı verebilen show tv’de görmedim örneğin sweeney todd hakkında show tv bilgi vermedi bizde resimleri bile var =)

  24. arzu dedi ki:

    muhteşem ötesi olmuş. örümcek adamı geçeceği kesin zaten örümcek adam neyki.

  25. sparrow25 dedi ki:

    Arkadaşlar Karayip Korsanları 3 ü bende çok sabursızlıkla bekliyorum.Sanıyorum 2009 da dördüncüsü gösterime girecekmiş.Bu serinin sonu diyolar ama ,iyi senaryolar olursa 5,6,7 de olabilirmiş.

  26. bayan sparrow dedi ki:

    ben bugün izledim.günler öncesinden yerimi ayırttım çünkü ben bu filmin hastasıyım ve koyu bir johnny deep hayranıyım.yine harikaydı bu filmde süperdi ya.ona söleyecek söz bulamıyorum.johnny deepi çok çok çok seviyorum.gitmenizi ısrarla tavsiye ediyorum.

  27. riot girl dedi ki:

    ya arkadaşlar bana filmin başında söyledikleri şarkının adını bulabilirmisiniz yani biliyosanız sölermisiniz ben bulamadımda

  28. audici dedi ki:

    güzel film ..

  29. johnny manyagı dedi ki:

    bence film süper süper süper süper!!!! yaa bi insan bu kadar mı çekici bu kadar mı karizmatk olabliri yaaa…JOHNNY DEPP sana aşığım senşn manyağınımmm sen çoook seviyorum inan bana.. ama en çoook daa o gözlerini seviyorum allahım bi bakıncaa insanın içi gidiyoo.. allahım seni özene özene yaratmış. senş seven crazy girl YILDIZ..

  30. tunahan dedi ki:

    Güzel bir FilMİdi bazı yerlerine özete sitemde yer vericem http://www.mavitunahan.tr.cx

  31. bence çok güzel bir film altr yazılı olsa bile süper hepsini okudum.aşkıl seni çook seviyorum

  32. sinan dedi ki:

    arkadaslar bu benim web sitem degil gezerken buldum bu filmi bedava izleyebilirsiniz bu adrese tiklayin bir cok film var http://audici.de.tl ben seyrediyorum burda..

  33. bjkliii dedi ki:

    ne zaman tv gircek karayip korsanı ya off…

  34. gizem dedi ki:

    wallla ben 3 ü sinemada izledim ve çok güzeldi bence dördü çıkmalı ve
    eskisi gibi bomba yaratmalı
    senaryocuya allah kolaylık versin bizede
    çok macera versin

    (alıp elimden kalemimi kırsalar kanımla yazarım seni sevdiğimi beni untmamanız için bir sözzz…)
    -GİZEMMMM!!!

  35. sparrow dedi ki:

    karayip korsanları 4 5 6 çıkıcak ve 5. filimde will ölücek ve elizabet jack e aşık edilicek:(

  36. http://www.johnnydeppturkey.com Johnny Depp Türkiye Sitesi Açılmıştır.

Bir Yanıt Bırakın

